Livet..

publicerat i Hemofili A - Svår, Vardag;
Livet springer fram med en hiskelig fart. Mycket händer nu, så mycket att jag nästan inte hänger med själv. Jag har köpt ett litet radhus till min och min prins, helt underbart. Det ska bli så skönt att slippa alla dessa trappor med en son som nu ska springa upp och ner för dom själv om han får som han vill.. 
Så nu ska vi snart börja packa, men vi ska renovera en hel del innan vi kan flytta in i vårt lilla krypin:) precis bredvid finns det en lekplats som Viggo redan har varit och prov lekt i,, åh det kommer bli perfekt för oss!! 

Det har också gått väldigt bra att sticka Viggo den senaste tiden, visst vi har haft några bakslag men det går bättre, vilket är jätte skönt. Jag har nu två kärl som jag pendlar mellan de i armvecket samt handen. Som sagt livet rullar på och just nu går det bra och vi längtar så tills värmen kommer. 

Kommentera inlägget här :