Usch och fy..

publicerat i Hemofili A - Svår, Vardag;
Idag har jag varit konstant illamående, men inte riktigt förstått varför? Och nu sitter jag här i soffan med ett hjärta som slår fort som tusan och har en orolig känsla i kroppen medan Viggo ligger bredvid mig och sover.
Jag börjar nu förstå varför jag mått som jag mått idag, det här med att det inte funkar att ge Viggo sin medicin som de brukar tar mer på mig än jag trott. Jag hatar den här oron!! 

I morse när jag skulle sticka Viggo, kändes de super bra, som alla andra dagar. Det kändes verkligen som att det skulle gå bra. Men det gjorde det verkligen inte, jag försökte först att sticka i armvecket( de kärl som vi tränat upp) men det gick verkligen inte. Sen stack jag på handryggen, och det gick inte heller. Men efter en sund kommer jag in i kärlet och får backflöde men sen spricker kärlet. Så nu kommer det dröja innan jag kan använda de igen.. Fan fan fan! Så idag fick inte Viggo sin medicin som han skulle, och det gör ont i hela mig när jag inte lyckas ge min son den medicin som han verkligen behöver. 

Som tur är så har jag ju världens bästa Viggo som gör allt så mycket lättare. Han är så himla duktig min prins💙




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Frida:

💙💙💙

2:a kommentar, skriven , av Faster Frida:

Du är också såå duktig Josse, kom ihåg det!! <3

Svar: ❤️❤️
Josefine

3:e kommentar, skriven , av tove:

Heja fina ni!<3 så himla imponerad av er BÅDA! många kramar/tove<3

Svar: ❤️
Josefine

4:e kommentar, skriven , av Anna-Greta Andrén-Persson:

Det gör ont att läsa allt det du skriver och livet går i repris. Vet inte om jag skrev att om barnen är svårstuckna, låt dem dricka något varmt före, ex. Oboj. Det kan hjälpa. Kram till er!

Kommentera inlägget här :