Viggo 2 år..

publicerat i Ensamstående mamma, Vardag;
I torsdags den 12 februari fyllde min prins 2 år. Helt sjukt va fort tiden går.. Jag kan inte riktigt förstå att jag har en tvååring här hemma. 
Vi började födelsedagen med sång och paket i sängen. Sen lite frukost innan vi gick till mormor Marie och bakade bullar. Sen åt vi lunch med gudmor Stina och avslutade dagen med att faster Frida, farmor Lotta och Roger kom på lite kalas. En super mysig dag blev det. 





I går på alla hjärtans dag kom alla kompisarna och firade. Både mina och Viggos. En riktigt trevlig dag:) sen avslutade vi dagen med hämtmat från big street med Monica, Pontus och Tyra! Dagen kunde inte ha blivit bättre.

I dag söndag har hela släkten varit här, så vi har haft fullt upp med kalas även idag. Viggo är super glad och springer runt och leker med alla nya grejerna som han har fått. Och ropar stolt att han är "tvåå". Min hjälte! 


Min lilla stora tvååring, Viggo. Jag är så stolt över att vara din mamma. Du är utan tvekan det bästa som har hänt mig, och jag gör allt för dig!❤️ 




Kommentera inlägget här :