Tillbaka i Stockholm..

publicerat i Hemofili A - Svår, Vardag;
Har fått påpekat av flera att jag har varit dålig på att uppdatera men nu så.. 

Igår tog jag och Viggo bilen och åkte till Vaxholm för att spendera natten hos Viggos farfar. Väldigt trevligt! 
Vi vaknade tidigt, packade i hop våra saker och åkte vidare mot Karolinska och barnkoagulation. Idag var det jag som skulle sticka Viggo. Det gick super bra, Viggo satt i knät på en sköterska från vuxenkoagulation medan jag stack och gav honom sin dos faktor 8. Valja sköterskan som vi brukar träffa satt och höll i Viggos arm. När vi var klara började Viggo klappa händerna och sa "min mamma". Jag är så otroligt stolt över min lilla kämpe, över oss båda, vårat lilla kämparteam. 

Nu ska vi spendera några nätter i Tumba. Det är så mysigt här, jag stor trivs. Viggo har dock haft en jobbig kväll, super snorig och allmänt less. Men nu sover han äntligen min lilla prins. Åh vad jag älskar honom❤


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

❤️ Ni är duktiga båda två. Kramar från farfar.

2:a kommentar, skriven , av Lina:

Såg att du länkat till dig blogg på facebook en dag, så jag tänkte att jag skulle gå in och läsa. Jag fick se att Viggo hade Hemofili och att du skrev en massa om sjukdomen, så jag satt där i två dagar och läste varenda inlägg. Blev väldigt fast och tagen av ditt skrivande. Jag förstår att det är en jobbig sjukdom att handskas med och jag förstår din oro som du skrivit om flera gånger, men kan ändå inte sätta mig in hur det själv skulle kännas. Men Viggo verkar vara en underbar son och du verkar vara en väldigt bra mamma till honom :) Måste även vara väldigt skönt att du har så mycket hjälp av släktingar/vänner runtomkring och att ni verkar ha så bra kontakt med Viggos släktingar på hans pappas sida också :)

Såg förresten att ni varit på Kataach i Tyresö, tyckte jag kände igen stället när jag såg bilden :) Jag bor där i närheten numera, så vi har varit dit med sambons son nån gång.

Oj, nu blev det långt det här.. Men jag ville mest bara lämna ett avtryck och hoppas att allting kommer gå bra för er framöver :)

Kram på er

Svar: Va roligt att du hittade hit och att du tig dig tid att läsa om vår vardag. Ja det är jobbigt men vi kämpar på och tar en dag i taget. Han är världens bästa och starkaste❤
Det är jätte skönt att vi har stöd från båda sidorna, verkligen!

Ja vi var på kataach, det var skoj!:) jaha okej va roligt! Hoppas du har det bra!
Kram
Josefine

Kommentera inlägget här :